رمان خوان - رمان های خارجی ترجمه شده انلاین (تایپ رمان)

رمان های انلاین جدید را اینجا بخوانید ,با تایپ هر روزه رمان

رمان خوان - رمان های خارجی ترجمه شده انلاین (تایپ رمان)

رمان های انلاین جدید را اینجا بخوانید ,با تایپ هر روزه رمان

آخرین نظرات

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

ترجمه رمان عاشقانه خارجی غضب قسمت 3
نویسنده:لوران دانر
مترجم:آنجل
دوربین ها دارن مرا نگاه میکنند.با این یاد اوری جوی خودش را گرفت که در طول سالن ندود. طوری با بی خیالی به سمت سلول 416 قدم بر می داشت
گویی هیچ نگرانی در دنیا ندارد.حداقل امید وار بود این تصویری باشد که از خودش به نمایش میگذارد.به ارامی دعا می کرد خدای عزیز بزار سروقت برسم همانطور که کدهای قفل دیجیتالی را فشار میداد انگشتانش میلرزید.با صدای بیپی در باز شد و درهای اهنی سنگین کنار رفتند و به الی اجازه دادن در را باز کند . به سرعت وارد اتاق شد.
لبخند اجباری که احساس نمی کرد را به لب اورد
-اومدم نمونه خون بگیرم
در ها به طور اتوماتیک پشت سرش بسته شدند.قفل ها سرجایشان فرو رفتند تا او را داخل اتاق گیر بیندازند.الی به صحنه روبرویش خیره شد و از شدت وحشت خالص نفس در گلویش گیر کرد.

416دیگر به دیوار زنجیر نبود.او روی زمین سرو و سخت دراز کشیده بود.در حالی که صورتش رو به زمین بود.دست هایش به گیره هایی که در زمین فرو رفته بودن بسته شده بالاس سرش بودند و پاهایش به دیوار غل و زنجیر بودند.

جاکوب شلوار او را دراورد روی زمین انداخته بود و بین پاهای

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۴۹
angel

رمان خارجی عاشقانه فانتزی غضب قسمت 2

در حقیقت انتظار داشت هر لحظه ماموران امنیتی برای دستگیریش بیایند.انقدر دیوانه وار به دنبال جمع اوری مدارک واقعی در باره اتفاقاتی که طی ازمایشات مریسل می افتد بود که همین نیم ساعت پیش دست به کار دیوارنه واری زده بود.او کارت عضویت یکی از کارکنان زن را دزدیده و یواشکی به اتاق کامپیوتر خزیده و فایل هایی مهم را دانلوذ کرده بود.اگر ماموران امنیتی دوربین های مدار بسته را بازبینی میکردند مطنعنن کارش ساخته بود.انها او را دستگیر و به سرنوشتی به شومی سرنوشت 416 میرساندند. و هردوی انها تا پایان روز مرده بودند.


دانلود رمان


الی بین این تصمیم که کاری فوقالعاده احمقانه برای نجات 416 انجام دوهد و پیروی از دستورات رئیس اصلی اش مبنی بر دخالت نکردن در امور صنایع مرسیل در کشمکش بود.او بالاخره ان قدر مدرک جمع اوری کرده بود که جلوی فعالیت های سازمان را بگیرد.بالاخره میتوانست در پایان شیفت کاری امروز کاری مهم با مدارکش انجام دهد اگر تنها سرَش را پایین می انداخت , دهانش را بسته نگه میداشت , و توجه کسی را به خودش جلب نمیکرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۱۶
angel

رمان خارجی عاشقانه غضب

نویسنده:لوران دانر

مترجم:آنجل

قسمت1

مقدمه

الی در حالی که ,مردی که مقابل دیوار داخل اتاق به زنجیر کشیده شده بود را نظاره می کرد زیر لب زمزمه کرد:

-لعنتی

هر بار که مخفیانه به داخل اتاق تماشا وارد می شد باعث ناراحتی و پریشانی اش می شد اما نمی توانست از این اتاق دور بماند.

به خوبی میدانست که مرد نمی تواند او را از میان شیشه دوجداره اینه ای ببیند اما با این حال اینگونه به نظر می رسید که درست دارد به الی نگاه میکند.نگاه الی از روی س*ینه ب*رهنه مرد گذشت و بدن عضلانی و ورزیده اش را از نظر گذراند.زمانی که زنجیر های دست هایش را کشید سرشانه های بزرگش و ماهیچه های بازو هایش برجسته تر شدند.خشم در کل چهره اش هویدا بود

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۰۹
angel

رمان خارجی غضب

رمان خارجی عاشقانه غضب

نویسنده:لوران دانر

مترجم:آنجل

در ازمایشگاهی در امریکا محققان روی گونه ی جدیدی از موجودات که ترکیبی از ژن های انسان و حیوان است تحقیق می کنند .انها بدترین شکنجه ها و رفتار ها را با این موجودات دارند و اگرچه کارشان غیر قانونی و مخفیانه است اما سرمایه داران کلانی از انها حمایت میکنند بنابراین پیدا کردن محل این ازمایشگاه ها و اثبات کارهای وحشتناک و حیوانی انها کار اسانی نیست .و هنوز کسی نتوانسته مدرکی برعلیه انها بدست اورد.انها از این موجودات قدرتمند که به انها نیو اسپسیس میگویند در جنگ ها به عنوان سلاحی کشنده و ماشین ادم کشی استفاده میکنند.نیو اسپسیس ها بشدت از انسانها بخاطر رفتار خشونت امیزی که با انها دارند متنفر هستند مخصوصا از انسان های مونث.انها از انسانها سریع تر,قوی تر ,تحمل دردشان بیشتر و بزرگ جثه تر هستند.اگر انسانی مخصوصا انسان مونثی کمی بیش از اندازه به انها نزدیک شود فورا کشته خواهد شد .الی یکی از پزشکانی که به روی این موجودات کار می کند بی اراده مجذوب یکی از انها شده و نمی تواند فکر او را از سرش بیرون کند اما ایا این عشق فرجامی خواهد داشت؟ان هم موقعی که الی هم مونث است هم دکتری که در شکنجه انها دست دارد؟ایا این مرد خطرناک که چیزی بیشتر از یک حیوان است میتوند عشق و احساس الی را درک کند یا تنها مشتاق کشتن اوست؟

این رمان جذاب و زیبا رو میتونید توی وبلاگ رمانخوان دنبال کنید.به بخش رمان های فانتزی مراجعه کنید(در قسمت رمانهای در حال تایپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۳۳
angel

معرفی رمان های زیبای جدید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۳۶
angel

رمان خارجی لوتاری خون اشام

رمان خارجی لوتاری خون اشام

نویسنده:کرسلی کول
لوتاری قدرتمند ترین و ظالم ترین خون اشام لور در پی انتقام گرفتن از کسانی است که باعث کابوس های شبانه او هستند.اما جنون خون و قدرت او را تا مرز دیوانگی کشانده و طبق پیشگویی قدیمی تنها جفت روحی اوست که می تواند او را نجات دهد و در به انجام رسیدن نقشه هایش او را یاری دهد. اما تنها یک مشکل سر راه اوست.جفت روحی او سالها پیش نفرین شده و روح سرگردانش تنها خواهان بدن الیزابت به عنوان میزبان است.

دانلود رمان

از طرفی الیزابت دختر روستایی ساده ای است که به شدت تلاش میکند تا با روح پلیدی که قصد تسخیر بدنش را دارد بجنگد. اما لوتاری اجازه نخواهد داد تا یک دختر روستایی ناچیز مانع اهدافش شود و به جفت روحی خود قول میدهد که طی مدت یک ماه روح الیزابت را نابود کند و بدنش را به عنوان پیش کش به او هدیه کند....ایا الیزابت میتواند در مدت یک ماه لوتاری را قانع کند تا او را نکشد و به او ثابت کند که روح پلیدی که تشنه خون مرد هاست و انها را تنها به عنوان وسیله ای برای اهداف خود میخواهد و در انتها انها را نابود میکند جفت روحی واقعی لوتاری نیست؟

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۳۸
angel